Friday, 17 May 2013

Penat~



terasa sangat penat bila hati yang seketul ni tak pernah nak berhenti sakit..
mesti ade je perkara yang buat hati disentap diragut tanpa belas kasihan 
sampai bila hati aku nak jadi macam ni

sampai bila kepercayaan untuk dia dapat aku hadirkan kembali sekiranya ini yang selalu aku rasai
di saat aku dah mula terbitkan rasa sayang tu kembali
mesti ade perkara yang menghalang
macam tak nak bagi hati aku balik semula
kenapa lah hati aku ni begitu rapuh

aku harap minggu ni berlalu dengan cepat
aku perlu kembali ke dunia di mana aku tak perlu fikirkan apa-apa
Lavalon Dragonica banyak tolong aku selama ni
terutama sekali lepas dah jadi macam ni
aku dah penat sangat2 Ya Allah..
kenapa susah sangat aku nak hilangkan rasa sayang ni..
kenapa tak ada orang lain yang dapat ganti dia Ya Allah~
:((

kalau ada pon yang sudi mengisi kekosongan ini
insan itu masih tak dapat menambat hati aku yang sekeping ini
tak sanggup rasanya nak memberi hati ini kepada orang lain
kuatkanlah hati ini Ya Allah~



No comments: