Tuesday, 25 September 2012

capital A


my dear capital A, :)

awak pernah cakap hubungan kita ni awal lagi kan. 
tapi seawal2 hubungan ini banyak yg terjadi. 
saya akui ramai yg terluka. awak terluka. saya pon terluka. tapi kali ni saya terluka sangat2. 
saya tak tahu nak kata apa bila dapat tahu ada orang yg suka gila2 dekat awak. saya tak berdaya nak marah. tak berdaya nak menangis. heartless. speechless. 
saya hanya dapat memerhati. 

saya tahu kalau nak bandingkan kali ni dengan yg lepas, perkara yg lepas awak lakukan lagi teruk..
saya hanya dapat bersabar awak.. 
memang la awak lelaki dapat lakukan apa saja..
tapi saya ni perempuan. walaupun hati keras macam batu. bila dah terluka berdarah jugak.

kalau boleh saya pon nak jugak macam orang lain. orang kesayangan ada depan mata.
tengok kegembiraan kesedihan dia.
tapi kita.?? none. 
jumpa pon sebulan belom tentu. dapat jumpa 15 minit tu pon kalau saya balik rumah.
langsung tak cukup.
kalau awak ada masalah pon belom tentu awak share dengan saya. pendam sorang je.
sebab tu saya sanggup lepaskan awak je. 
baru lah awak boleh share dengan orang yg lebih dekat dengan awak.
tapi xpe lah. saya faham hidup awak tak sesenang hidup saya.

banyak kan dugaan kita. sampai saya pon hampir putus asa.
tapi saya harap hubungan kita kekal lama.
saya harap awak dan saya dapat jadi lebih baik.
awak tunggu saya tau. saya pon nak tunggu awak.
tapi awak jangan la nakal sangat kat sana.
sampai ada berjuta orang yg suka kat awak...
saya tergugat. bukan sikit tapi banyak. 
memang awak x mengaku tapi saya tahu.. i learned from ur histories.
dah banyak sangat. saya hanya dapat bersabar..



apa yg berlalu saya maafkan.. awak dapat pengajaran awak..
but i need time to build my trust toward u once more.
i do love you,
i do miss u a lot my dear capital A.  :)

Friday, 21 September 2012

. . . . . .




semua dah jadi semakin celaru. aku tak tahu apa yang patut aku lakukan.
i need someone right now.  :(
hati tak tenang
berdegup kencang membuatkan tangan aku sejuk

semakin lama semakin banyak dugaan yang menimpa.
apakah ini satu petunjuk Ya Allah.. 

sangat berharap aku dapat pegang kata2 dia. 
tak sanggup dah melalui perkara macam ni lagi

aku adalah aku
seorang yang masih lagi mencari identiti yang sebenar
maaf jika aku banyak membuat kesilapan..

my biggest mistake ever i think.
:((