Friday, 18 November 2011

gembirakah aku berada di IPIK ?



1 sem yg penuh pancaroba suka dan duka sana sini
aku tak sangka yang pada akhir sem 1 ni aku akan gembira sangat
dapat kawan yang sangat2 baik
awal sem dulu aku ingatkan aku xkan dapat kawan yang sangat rapat macam flowers9
tapi ternyata perhitungan aku terpesong
kat bumi IPIK ni aku dapat kawan yg sangat2 baik+comel2
they are mimi maslina, arina mastura
& kakak kacak bergaya

who knows
mereka yang aku percaya dulu takkan jadi rapat ngan aku sekarang dah macam belangkas
kat mana2 mesti kami bertiga
ada sorang lagi
dia ibarat kakak pada kami2 bertiga nie yg masih muda
iaitu miss wan nurhakimah balqis
panjang betol nama =D

aku bahagia bersama mereka walau kami tak sama macam orang lain
kami ada banyak persamaan tanpa tak disedari *mungkin*
but one thing i know I LOVE THEM BERRY MUCHE !!


~kami tiga serangkai~

mimi maslina there

aha! time dinner kediaman
di tengah tu la kakak a.k.a mama kami

ni pulak sweet couple forever
*jeles tengok dorang*

arynn masuchaa yg comel
*suke tengok gelagat dia*

hope our friendship will last forever
not just for this sem

sorry if anything wrong somewhere

<3 but, i really loves you girls <3





2 comments:

@r!n@ said...

nak microwave <3
haha! ciksya ne tacing2 lak :3

cik sya said...

@@r!n@tibe2 lak microwave... arin2.. <3