Wednesday, 16 November 2011

1 lagi budak hitam




harini dah masuk paper yang ke 3 aku exam
dan tinggal 1 more left
exam pj tadi sangat2 sadis kot
*can't answer it well*


ape aku bace separuh mati tak masuk2 jugak
entah pape sejarah, objektif, definisi sume tu aku baca ngan hafal
tengok2 hampeh takde pulak bende2 camtu nak masuk
kecewa bro~

yang nak kaluar sume benda2 yang aku tekan sangat n takde nota dia
naseb baik mie ada bagi notes petang kelmarin
dapat gak aku view sekali arus camtu
dah la view time jiwe tengah kacau
memang terbaekkk la tak masuk langsung
*credit to mimi maslina ! thanks for the notes*
=D


esok last paper aku for this sem
tak sabar naak balik rumah
biar la duk umah pon bosan tahap cipan
tapi bila duk umah macam heaven kot
tenang je
*kembali jadi bibik kat umah ==" *


music II,
please be nice to me
tak study pape lagi nie..hahaha
tawakal~
nak pegi study daa.
bubui sayang !



No comments: