Thursday, 27 October 2011

MISSING



i miss the old us 
BUT
i love us now

what a weird feeling
what-question-mark



want to let go 
but scared to lose it




Tuesday, 25 October 2011

home sweet home

yeay !! 
dah balik rumah.. its time to tido tido tido n tido...
nanti balik ipg its time to study study study.....

bosan duk umah rasa nak balik ipg bosan duk ipg rasa nak balik rumah.
bila la nak wujud rasa syukur dalam diri nih.
naseb baik ada rekoder yan terchenta KOT ley gak main2 sikit. haha

setiap kali balik rumah mesti takde orang mane.
masing2 sibuk LOL
tapi takpe dah lali ngan semua 2.

*waiting for the flowers' gathering. miss dem damn much

<3 bunga-bunga kesayangan <3


Thursday, 20 October 2011

jealous

jeles jeles jeles n jeles~
JELES tengok orang yang boley main piano dengan bahagianya n aku ni juz jd pemerhati.
huwaaaaaaaaaaaa......Monkey Icon
  
nak boley main macam dorang jugak. aku x kire
nak jugak !
i'll practise n practise more with my lovely keyboard to be better.

p/s : hope can play it smoothly :)



Sunday, 16 October 2011

ciri2 lelaki idaman malaya

Ciri-Ciri Jejaka Idaman Gadis Melayu

Memandangkan pada situasi semasa yang berlaku sekarang, lelaki yang punya ciri-ciri di bawah adalah lelaki yang punya peluang yang cerah untuk menjadi pilihan gadis melayu…

1-Anda ada kampung halaman di luar negeri (tak kisah di mana) selain dari kampung halaman di Malaysia.

2-Anda ada kemampuan untuk membawa gadis ke luar negara walaupun hanya dengan menaiki tongkang.

3-Tubuh badan yang besar dan tinggi antara perkara yang menjadi penilaian.

4-Kulit anda hitam berkilat, berambut kerinting dan bersuara garau juga merupakan antara ciri-ciri pilihan.

5-Jika paras rupa anda ada ciri-ciri hindustan, nepal dan bangladesh, tidak ketinggalan… lombok.

6-Boleh bercakap dalam bahasa Melayu yang ada slanga bangladesh juga satu kelebihan.

7-Hidung mancung, mata biru, rambut perang dan kulit putih melepak.. ini akan membuat gadis melayu.. jadi layu.

8-Berbulu dada dan berbulu tangan yang lebat .. serlahkan kedua-kedua ini jika bertemu dengan gadis melayu.

9-Punya keluarga besar yang menunjukkan anda ni memang lahir dari keluarga yang ‘power’..

10-Kalau nama anda ada ala-ala nama arab.. jangan sesekali tukar nama, itu aset namanya.

mne2 lelaki yg ad ciri2 di atas mmg cerah mse dpn..huhu...

p/s: jangan percaya sangat..xde ciri2 2 pon cerah mase depan. Monkey Icon Cici