Sunday, 25 September 2011

most memorable

awak !!
terima kasih untuk jam dengan bear yang awak bagi 2..
sangat2 comelll..rasa nak peluk setiap masa.

1st time saya jumpa awak rasa sangat bahagia
x sangka pon ada yg kita dah jumpa
memori yg sangat2 x dapat saya lupakan taw x
setiap kali tengok bear 2 mesti teringat kenangan kita kat mid valley 2
walaupon sekejap tapi very meaningful n full of happiness..

ni teddy yg awak bagi sangat cumell

jam ni kebetulan pulak sy pilih dia tertulis I <3 U


nasib baik ada kawan saya kan awak.boleh jugak kita ambil gambar lagi buat kenangan.lau harapkan samsung awak 2 aje memang xde dah gambar nie.hehe :)



awak cakap awak suka senyuman saya.
so,saya akan sentiasa senyum.
tapi awak pon kena belajar senyum macam saya.hehe


nanti saya nak satu piano taw.simpan duit awal2..nanti saya nak mintak jugak !
lame jugak kita jalan sama2 kan.
hopefully there will be another time that i can meet u even for an hour~

24 September 2011 will be the most memorable date for me ever.
tenkiu very much Ahmad Firdaus.
I Love You so Much !!

i'll make dis as my BEST BIRTHDAY PRESENT !!
all because of u my sweetheart.



No comments: