Tuesday, 14 June 2011

virus oh virus

malam tadi tengah2 aku duk syok cari pic lam google then boo0mmm!!! 
aku rasa macam kena bom je otak aku nie..kaku jap depan laptop...
ada ke patut virus serang aku punya laptop..sape tak hangin satu badan..

nak serang tu serang jela....jangan blok aku nak on9 lah!!Monkey Winks
sakit hati la sungguh pon...dah la aku ni nak daftar ipg dah..
x lama mana dah pon..laptop pulak buat hal. rasa macam nak sumpah seranah je kat sape yang reka virus tu..

sticky notes aku pon dah rosak..jahanam jahat punya virus..kau takde perasaan ke dok kacau kehidupan seharian aku je..aritu dah kena..kali ni nak pulak...nasib baek aku tak bela kau..lau tak lagi teruk kau buat kat aku kan..

harap2 sempat la siap lau aku hantar kat kedai...ahad ni da nak pergi dah..simpati la sikit wahai virus oiii...
borang2 pon belum setel lagi...camne nie...

waaaaaaaa!!!!MSN Onion Icons
nak nangis ase...mama...tolong la anakmu ini...




No comments: