Sunday, 26 June 2011

IPGM Kampus Ilmu Khas



first and foremost,
i would like to thank you to my parent for support me in whatever i'm doing.hahaha *broken english


talking about IPIK..its awesome!!
my first impression is just like "urgghhh...tempat lama..macam tak best jew.."
tapi tu mula2 jew..biasa la manusia kan suka jugde a book by its cover..apa isi kat dalam tu tak tengok lagi kualiti dia..

setelah seminggu aku duk kat IPIK nie boleh kata yang tempat nie memang best..walaupon kuliah aku tak rasa lagi camne..hehe...i think for choosing ipg is the best choice i ever made..Monkey Icon

untuk orientasi pulak aku bagi 9/10..orientasi yang paling bagus aku penah alami kot..haha..sepanjang orientasi ni la aku baru sedar yang pengorbanan seorang guru sangat la banyak...walaupon banyak rushing+pakai baju sama tak boleh basuh+tido tak berapa lewat sangat bagi aku la+kena denda = semua tu mengajar aku erti kesabaran....siyes nih..

JPP pon semua nya okeyy2...apa yang aku nak kate IPIK is the best!!
time orientasi bukan main pack jadual..tapi bila sampai weekend jew bosan gilerr...xtaw nak pegi mana..takde orang nak ajak kuar...sedeyh..hahaha
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
dah la baru seminggu duk sini da macam2 dugaan aku dapat...jam rosak...henfon aku pon rosak...camne la idop aku terumbang ambing la nanti...nak bangun pagi pon takde alarm susah la...nak nangis pon ada Monkey Winksnaseb baek aku ni tabah jew..
pape pon aku harap aku dapat menjadi seorang guru yang baik dari segala segi...wish me luck kay..

No comments: