Tuesday, 31 May 2011

sotong~



lauk hari ni kari terung+telur dadar+ikan haruan tasik goreng...tapi oleh sebab 1 kes yg x dapat dielakkan x dapat la nak makan ikan goreng 2.kucing2 aku yg terlampau sangat2 cerdik curik makan ikan goreng 2Monkey Icon adoii.sape la yg x angin bile taw makanan kucing yg curik..dari 2 ketul setengah yg besar2 2 abis dikebasnyer..nak kate x simpan leklok ikan 2,da letak bawah saji besar tapi boleh lagi 'mereka2' curik..betapa bijaknye..kucing pon buleh angkat tudung saji taw...3c68bb64


dah xde ikan nak makan dah...sedih tol.tapi kebetulan pulak abah aku baru bawak balik sotong..da berkurun lamanyer aku x tengok mama masak sotong..so,agak xcited la tadi...*padahal baru ni dah makan sotong celup tepung ..tapi awal2 lagi aku ngan kakak aku dapat amaran.. "kamu2 x boleh makan ye..abah ngan adik je yg boleh makan"
sebab kami2 nie resdung..sedih la jugak...Monkey Icon  ahhhhhhhh.....ad aku kesah ke ley makan ke x.janji sedap!!! huhu..so,dinner time kami berdua makan jela sotong2 sekalian 2..tapi dapat rasa cket je sebab mama masak x banyak~

terliur beb tengok

kadang.....aku x heran pon lau x boleh rasa sotong tadi 2 sebab baru ni aku da makan dah sotong celup tepung ngan membe2 Monkey Emoticonsbrape kali makan...bes tw..x puas makan sotong 2..besar pulak 2...memang syok habis la..pastu mula la selsema la + simptom2 yg sewaktu dengannya.

sotong celup tepung

lain kali nak makan lagi!!!big-black-eyes

No comments: